tuxracer v podani X4.0.2 & Permedia 2

reddragon@lanelec.spk.cz reddragon@lanelec.spk.cz
Wed, 14 Mar 2001 21:49:35 +0100 (CET)

On Wed, 14 Mar 2001, Pupala Ronald wrote:

> [...]
>
> Mam grafiku permedia2 8MB a X4.0.2. Pokusam sa nainstalovat na debiane
> tuxracer. Pri instalacii apt-get om to prebehne bez pripomienok, ale ked to
> spustim ako root, tak spadnu X-i, ked to pustim ako user, tak mi scernie
> obrazovka a vidno na nej iba mys(aj to ciernu, ale obtiahnutu dookola bielym
> lemom), ale pohybovat sa da len vo vnutri urciteho neviditelneho obdlznika,
> mensieho ako obrazovka. Co v tom moze byt ? Na xfree hovoria, ze permedia2
> je plne akcelerovana, glx mam cez libutahglx, mesag3 je nainstalovana.
> Co mi este chyba ? Asi je to iba zle nakonfigurovane.

Nerad bych se mylil, ale neni utah-glx pouze pro xfree rady 3.3.x? Rekl
bych, ze cely problem by mohl byt v konfliktu techto dvou veci.

> A ked sme uz pri hrach: abuse mi nechodi na tej istej zostave na console. V
> X-och chodi, ale 320x200 nie je bohvie co, a vzhladom k tomu, ze je to pre
> svgalib, ani sa okno s nim neda natiahnut na vacssi rozmer. Alebo sa mylim ?
> Rad by som rozchodil, koli detom aspon tie dve hry, lebo citujem:
> "spoluziaci v skolke maju tiez pocitac, a maju na nom aj hry" .
> Ale ako im povedat, ze ocko nema wokenice ? A momentalne ich nema ani na
> disku kam vopchat .

Co se tyce abuse, nejnovejsi verzi je abuse-sdl - na rozdil od puvodni
verze abuse, neni problem tuhle rozchodit. Baliky jsou v unstable, nebo
zkuste www.libsdl.org, sekce "games", kde najdete odkaz na zdrojaky.
Mimochodem, libsvga verzi abuse sem taky nezprovoznil. V te sdl je
podporovan i fullscreen, jen je potreba mit v Xkach zprovoznene low
resolution mody - doporucuji utilitu modeline, ta je taky v unstable. Chce
si to trochu pohrat s konfiguraci.

							Vladimir Lanik