tuxracer v podani X4.0.2 & Permedia 2

Pupala Ronald pupala@sse-za.sk
Wed, 14 Mar 2001 22:14:46 +0100

Ahoj !

----- Original Message -----
From: <reddragon@lanelec.spk.cz>
To: <czdebian-l@debian.cz>
Sent: Wednesday, March 14, 2001 9:49 PM
Subject: Re: tuxracer v podani X4.0.2 & Permedia 2

> Nerad bych se mylil, ale neni utah-glx pouze pro xfree rady 3.3.x? Rekl
> bych, ze cely problem by mohl byt v konfliktu techto dvou veci.

   Aj ja som na xfree86.org cital, ze glx je v novych iX-och zakomponovane,
ale neviem, ako je to uz s balickami pre debian unstable, lebo nainstalovat
mi ich dovolil v pohode. Tak som usudzoval, ze debian ich rozdelil na viac
balikov .
Ak je to tak, tak co pouzit v X4.0.2 aby tam bola mesa aj glx. Ake vsetky
baliky musia byt nainstalovane ? Mam v tom po tvojom maile uz totalny chaos.
To je ciastocne sposobene tym, ze sa mi uz 2 tyzdne uspesne nedari rozchodit
apt-listchanges, a to ma uplne vyvadza z miery, vzhladom na velkost baliku.
A potom sa nesustredim na ine.

Dik za prip. pomoc s tym dotazom

Rony pupala@sse-za.sk