tuxracer v podani X4.0.2 & Permedia 2

Petr =?iso-8859-2?Q?=C8ech?= cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 14 Mar 2001 23:53:16 +0100

Pupala Ronald napsal:
> Ahoj !

no, ja mam ATI Rage 128 a Xka s OpenGL padaji jak hrusky. nebo se FAKT
seknou :(( Teda s HW akceleraci, SW je nepouzitelne z duvodu
rrrrryyyyycccchcccchhhhchhhhhlllllooooosssssstttiiiii

> bielym
> obdlznika,
> permedia2

>    Aj ja som na xfree86.org cital, ze glx je v novych iX-och zakomponovane,
> ale neviem, ako je to uz s balickami pre debian unstable, lebo nainstalovat
> mi ich dovolil v pohode. Tak som usudzoval, ze debian ich rozdelil na viac
> balikov .

apt-get install xserver-xfree86

opravdu, OpenGL je integrovano

> Ak je to tak, tak co pouzit v X4.0.2 aby tam bola mesa aj glx. Ake vsetky

GLX je protokol, Mesa je SW implementace OpenGL, DRI je protokol mezi X
serverem a kernelem, ....

Takze Xka obsahuji jak SW implementaci z Mesy, tak pouzivaji DRI v pripade
ze naleznou HW akceleraci. glxinfo rekne myslim vic

> baliky musia byt nainstalovane ? Mam v tom po tvojom maile uz totalny chaos.
> To je ciastocne sposobene tym, ze sa mi uz 2 tyzdne uspesne nedari rozchodit
> apt-listchanges, a to ma uplne vyvadza z miery, vzhladom na velkost baliku.

me chodi. Fakt nevim, proc s tim jsou problemy

				Petr Cech

* Joy sees a potato running down the street and shouting "I'm late! I'm late!" ;))