tuxracer v podani X4.0.2 & Permedia 2

Pupala Ronald pupala@sse-za.sk
Thu, 15 Mar 2001 15:51:38 +0100

Ahoj !

> apt-get install xserver-xfree86
>
> opravdu, OpenGL je integrovano
>
> GLX je protokol, Mesa je SW implementace OpenGL, DRI je protokol mezi X
> serverem a kernelem, ....
>
> Takze Xka obsahuji jak SW implementaci z Mesy, tak pouzivaji DRI v pripade
> ze naleznou HW akceleraci. glxinfo rekne myslim vic

Odinstalujem vsetko, a nainstalujem iX-i znova. A len to, co bude
nevyhnutne.

> me chodi. Fakt nevim, proc s tim jsou problemy

balik perl-5.005 je nejaky "transitional" balik, a balik perl-5.6 je taky
tiez, nie je problem prave v tom, ze tam mam oba ? Ale ak 5.005 odstranim,
tak libnewt-perl a aj ine baliky nemaju vyriesene dependencies, tak 5.005
musim doinstalovat.

Rony