shutdown z uzivatelskeho loginu

Radoslav Bodo bodik@students.zcu.cz
Mon, 26 Mar 2001 20:44:38 +0200 (CEST)

> Me se osvedcilo zkompilovat jadro 2.4.x s podporou ACPI.
> (Mozna to umi uz i 2.2.x ??? - nezkousel jsem)
> Pak se po zmacknuti tlacitka vypinace provede regulerni shutdown.
> (Asi to musi podporovat i hardware.)
>=20
> JH
>=20
> Vlas=E1k Jaroslav wrote ...

ja teda absolutne nechapu jak je to mozne ale muj standartni nainstaleny
debian mi u jako normalnimu userovi umoznuje trjkombinaci ctrl+alt+del a
na stisk aktivuje shutdown ... ale co si tak vzpominam tak mi to fungovalo
i kdysi na RH 5.1 a take jsem nic zvlast nic neinstalovat

a ani muj uzivatelsky ucet neni prirazen do zadne zvlastni skupiny

ne ze by mi to vadilo ale nejak sem nepochopil co se teda v tomto threadu
resi

bodik

P.S: neberte to prosim jako nejaky flame ... fakt me to zajima jaktoze je
     tohle u mne na stroji (a na kazdem co jsem zatim videl) mozne a
     ostatnim to nefunguje