shutdown z uzivatelskeho loginu + Dotaz

Martin Masin masin@fzu.cz
Tue, 27 Mar 2001 08:48:49 +0200 (MET DST)

On Tue, 27 Mar 2001, Petr Stehlik wrote:

> no vzdyt je to o odstavec vys jasne napsano. Sestra (i ostatni) stisknou
> Alt+Ctrl+Del a az se rozblika svetylko mechaniky (at uz floppy nebo CD),
> tak proste vypnou masinu.

	Spatne ctete. Tam v tom odstavci je napsano, ze ta masina nema
klavesnici. Jak ma na ni tedy udelat trojhmat, kdyz tam neni?

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin@fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html