shutdown z uzivatelskeho loginu + Dotaz

Michal =?iso-8859-2?Q?M=EC=B9=BBan?= mestan@zce.cz
Tue, 27 Mar 2001 09:30:17 +0200

Ondrej Mach wrote:
> Tak abych take prispel svou troskou do mlyna a zaroven uvedl presny priklad k
> cemu to muze byt:
>
> Mam doma "krabici". Jedna se o starickou 486, ktera zprostredkovava me domaci
> siti pristup do Inetu (pres modem). Nema ani monitor, ani klavesnici.
>
> Omyl
>
> P.S. Kdyz uz jsem u toho. Podobny problem mam, kdyz chci uzivatelsky spustit ppp
> Ani po celovikendovem snazeni jsem se nedokazal dostat pres hlasky typu
> "Permission denied". Nevite nekdo jak to ma spravne byt.
> Diky za odpoved

Na tohle domaci pouziti se me jevi elegantni
"maqdialup", ma to gui klienty gmaqdialer. Na te
krabici bezi server. Nekdo z LAN se snim spoji,
nahodi si modem, behem toho se muzou pripojit
dalsi, a modem se shodi az ten posledni co da
povel zavesit...

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec@iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze
stat, ze reakce na majlik bude nekdy az tydny...