Problem s kompilaci jadra

Radek Hnilica radek@balga.cz
29 May 2001 20:46:31 GMT

	Dobry den,

na jednom serveru mi nastal problem s kompilaci jadra.  Po nejake dobe
jsem potreboval prekompilovat jadro s drobnou upravou.  Jenze ouha,
kompilace nejede.  Pouzivam prikaz

# make menuconfig
# make-kpkg clean
# make-kpkg --revision sunrise.5 kernel_image

Uz prikaz make-kpkg clean se chova divne, hlasi mi:

dpkg: varovani, architektura 'i386-none' neni v tabulce.

Kdyz si vynutim pouziti architektury i386 pomoci --arch i386, tak nakonec
havaruje prikaz make-kpkg kernel_image, a to na

make[1]: i386-linux-gcc: Command not found

Nevim kde se mi v konfiguraci stroje co zmenilo a co jsem pokazil.
Nemuze mi s tim nekdo pomoct, poradit?

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
http://www.balga.cz/hnilica

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb