anonce - DDTS cs

Michal M칻an mestan@zce.cz
Fri, 09 Nov 2001 14:06:45 +0100

uhlar@fantomas.sk wrote:

> Jozef Hitzinger <hitzinger@phobos.fphil.uniba.sk> wrote:
> -> Sorry, nejak som nepostrehol zaver diskusie. A pomylila ma skratka cs,
> -> cakal som skor cz, no ale to je uz uplne uplne jedno ako sa to nazve.
>
> podla medzinarodneho standardu country codes 'cs' uz neexistuje a cechy maju
> 'cz' takze to myli ostatnych a nie teba...
> ani ja nechcem vyvolavat vojnu alebo nieco take ale serie ma ked niekoho
> vidim oznacovat ceske veci ako 'cs'

Oznacil jsem to takto, jelikoz stale, mozna zatim, jsou ceska locales
oznaceny "cs" a nikoliv cz. Vec by mela asi projit stejnou promenou jako
sveho casu nase domena cs -> cz.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec@iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik
bude nekdy az tydny...