anonce - DDTS cs

Honza Pazdziora adelton@informatics.muni.cz
Fri, 9 Nov 2001 15:21:47 GMT

On Fri, 9 Nov 2001 13:14:19 +0000 (UTC), Michal M=EC=B9=BBan <mestan@zce.=
cz> wrote:
>=20

Podla medzinarodneho standardu je skratka zeme 'cz' (ISO 3166) a skratka
jazyka 'cs' (ISO 639). Budete s tym musiet zit a nemiesat to.

> Oznacil jsem to takto, jelikoz stale, mozna zatim, jsou ceska locales
> oznaceny "cs" a nikoliv cz. Vec by mela asi projit stejnou promenou jak=
> sveho casu nase domena cs -> cz.

Ne.

--=20
 Honza Pazdziora | adelton@fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/
 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org