Jak mit v dpkg databazi zkompilovane programy

Marek Cermak xcermak@fi.muni.cz
Thu, 15 Nov 2001 17:19:08 GMT

>                                 Jak mit v dpkg databazi zkompilovane programy
>
>   From: "Josef Hajas" <jhajas@seznam.cz>
>   Reply to: "Josef Hajas"
>   Date: Thu, 15 Nov 2001 17:33:54 +0100
>   Newsgroups:
>          cz.comp.linux.debian
>   Followup to: newsgroup
>Nevite nekdo jestli existuje nejaky skriptik, ktery by prosel treba Makefile
>a podle nej (nebo podle neceho jineho) vygeneroval prislusne soubory pro k
>orektni zaznam v dpkg? Jedna se mi o to aby kdyz si napriklad zkompiluju Xy
>4.1 tak aby to system vzal na vedomi a nechal me nainstalovat treba nejaky
> [...]

nemuzete to zkompilovat ze source balicku (uff, nevim presne ten pojem)
stahnete si [balik].dsc [].diff.gz a [].orig.tar.gz (doufam :-)
pak dpkg-source -x [].dsc
udelate zmeny ktere chcete a spustite v adresari [balik] debian/rules binary
a mate hotovej balicek jaky potrebujete.

S pozdravem MC