Jak mit v dpkg databazi zkompilovane programy

jhajas jhajas@seznam.cz
Tue, 20 Nov 2001 23:00:21 +0100

Marek Cermak wrote:

> nemuzete to zkompilovat ze source balicku (uff, nevim presne ten pojem)
> stahnete si [balik].dsc [].diff.gz a [].orig.tar.gz (doufam :-)
> pak dpkg-source -x [].dsc
> udelate zmeny ktere chcete a spustite v adresari [balik] debian/rules binary
> a mate hotovej balicek jaky potrebujete.
>
> S pozdravem MC

Konkretne potrebuju na poci nainstalovat xfree 4.1, ale kdyz to udelam
tak ze si stahnu binarku z xfree86.org tak si debian bude myslet za tam
je porad stara verze a nenecha me nainstalovat nic co potrebuje 4kovy
Xy. Stahnul jsem si tedy  xfree86_4.1.0-9.dsc xfree86_4.1.0-9.diff.gz a
xfree86_4.1.0-9.orig.tar.gz.Jak jste mi poradil tak jsem udelal
# dpkg-source -x xfree86_4.1.0-9.dsc
a pak
# debian/rules binary
jenze pak mi to havaruje hned na patches a kdyz smaznu patche tak to rekne
touch debian/stampdir/source.make
dh_testdir
make: dh_testdir: Command not found
make: *** [debian/stampdir/build] Error 127

Jde mi jen o to abych nemusel do sources.list davat nejaky unstable
zdroj jen abych mohl mit X 4.1 (kuli dependencies). Tohle jsem uz na
jednom stroji udelal a ted tam mam databazi dependencies apsolutne v
rozkladu (novy baliky nainstaluju jen pri force a na apt-get muzu
zapomenout).
Neexistuje nejaky jednodussi zpusob jak nainstalovat korektne Xy na
debiana aniz bych si pohnojil zavislosti? A taky by se mi hodil nejaky
odkaz o kompilacich balicku, protoze jsem zjistil ze kdyz si stanou
zdrojaky tak se da udelat jednoduse v tom adresari
# deb-make
# debian/rules binary
a vznikne mi deb rovnou pro muj system (aniz bych musel instalovat
novejsi verze jinych zavyslich baliku). Zkousel jsem nejake odkazy
hledat ale nic pouzitelneho pro me vlastni uzivani (nehodlam ty baliky
dale nejak sirit) jsem nenasel.

Velice dekuji za odpoved

Josef Hajas