cesky instalator ve woody

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Wed, 17 Oct 2001 00:33:10 +0200 (CEST)

On 16 Oct 2001, Jiri Masik wrote:

> Odhaduji, ze se samotnym instalacnim programem nebudou problemy a
> veskera prace bude spocivat v prekladu hlasek - tak 300 kusu. Vlastne
> to bylo hotove uz pro potato. Pro potato byla nevyhoda, ze pro kazdy
> jazyk musela byt zvlastni sada instalacek. Ve woodym by na
> lokalizovane instalace melo byt pamatovano lip a jeden build by mel
> fungovat pro vsechny jazyky. Jak je to doopravdy, nevim, nemam ted
> dost casu, abych to sledoval/spolupracoval.
>
> Projdi si archiv listu debian-boot na http://lists.debian.org/devel.html

vim, ze to ted mozna vyzni hloupe, protoze kdyz chci udelat b, musim
nejdrive udelat a, ale...
defacto nevim nic o development systemu debianu. snazil jsem se projit
konferenci develop-boot a jedine k cemu jsem dosel je, ze preklad
instalatoru _asi_ neni soucasti translation serveru.
ale nevim to jiste. pokud by to bylo soucasti transserveru, pak jsem zase
narazil na problem, ze cz nema lastni sekci (je tam pouze sk) a k tomu je
potreba i volunteer, ktery by to organizoval. vzhledem k tomu, ze obcas
neco prelozim by to slo, ale vzhledem k tomu, ze casove na tom nejsem
nejlepe se na to proste necitim. navic netusim nic o stavajicich
prekladech debianu, nebo linuxu celkove.
tim jsem skoncil na mrtvem bode, kdy chci neco prelozit, ale nechci se
kvuli toho prokousavat necim, co by se mi hodilo v pripade, ze bych se
tomu vice venoval.
toto neni kritika, a pokud je, tak pouze mne samotneho.
pokud se tedy najde nekdo, kdo mi rekne jak to je, rad se pridam, jinak
na to proste neumim najit cas, coz me dost mrzi.

diky moc

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487