cesky instalator ve woody

Jiri Masik masik@nc25.troja.mff.cuni.cz
17 Oct 2001 09:14:35 +0200

Petr Vanek <vanous@penguin.cz> writes:
> defacto nevim nic o development systemu debianu. snazil jsem se projit
> konferenci develop-boot a jedine k cemu jsem dosel je, ze preklad
> instalatoru _asi_ neni soucasti translation serveru.

Technicke veci okolo prekladu nejsou slozite, staci minimalni znalost
cvs a editovani  souboru .po - na to je dobry mod v emacsu. V CVS jsou
k tomu dve README, muzu Ti je poslat mimo list.
zdravi
        Jirka

PS cd woody/boot-floppies/utilities/dbootstrap/po; make check-cs
cs.po: 480 translated messages, 122 fuzzy translations, 162 untranslated messages.