vadne zavislosti

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Thu, 13 Sep 2001 18:00:26 +0200

Ahoj !

> jak to zkousis instalovat? Jestli balik po baliku pres dpkg,
> zkus dpkg --install powertweakd powertweak-text
> nebo apt-get install powertweakd

No stalo sa mi to po upgrade, ale zabudol som dodat, ze pouzivam sid.
Takze apt-get update a upgrade, a bol som v tom.
A na debian.org som pre baliky powertweak, powertweakd, a powertweak-text
nenasiel ziadny bug, ale neviem ci vyhladavacia sluzba bugov funguje aj pre
sid, alebo len pre stable.
Inak na tieto programy vysiel update tusim v sobotu a dalsi hned na to v
nedelu, ale uz od toho prveho to nefunguje a tak som cakal, ze nedelnajsi
upload to vyriesil, ale nic.

Nie ze by na tom zalezalo, nie je to havarijny stav a bez tohoto softu bezi
system v pohode, ale stve ma to, ze to nefunguje a ja neviem preco.

Dakujem

Rony pupala@sse-za.sk