vadne zavislosti

Jiri Masik masik@nc25.troja.mff.cuni.cz
13 Sep 2001 21:45:49 +0200

"Ronald Pupala" <pupala@sse-za.sk> writes:

> Ahoj !

> No stalo sa mi to po upgrade, ale zabudol som dodat, ze pouzivam sid.
> Takze apt-get update a upgrade, a bol som v tom.
> A na debian.org som pre baliky powertweak, powertweakd, a powertweak-text
> nenasiel ziadny bug, ale neviem ci vyhladavacia sluzba bugov funguje aj pre
> sid, alebo len pre stable.
> Inak na tieto programy vysiel update tusim v sobotu a dalsi hned na to v
> nedelu, ale uz od toho prveho to nefunguje a tak som cakal, ze nedelnajsi
> upload to vyriesil, ale nic.

Vyzkousel jsem nainstalovat powertweak-text - s chybou totoznou s
http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=111840&repeatmerged=yes
powertweakd: postinst hangs

Kdyz postinst nasilne ukoncim, dpkg --configure powertweak-text
doinstaluje powertweak-text, ale pro powertweakd konci s chybou v
powertweakd.postinst. dpkg --pending --configure davalo nejakou chybu,
ze jedno nemuze dokoncit bez druheho, coz je asi chyba, kterou vidis i
Ty.

        Jirka