cesky tisk ascii a XGUI pro lpq

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Mon, 1 Apr 2002 05:51:18 +0200

--cNdxnHkX5QqsyA0e

ahoj vsem,

dostala se mi do ruky pres vikend hp920c tiskarna, tak jsem si rekl, ze
bych si taky mohl vyzkouset pod debianem tisknout ;-)

pomoci printool no problem, driver cdj550.

pomoci apsfilter jsem chtel rozchodit originalni hpinjet driver, ale
bohuzel bezvysledne...;( , neresim to, ted mam apsfilter, driver je cdj550 a
jede to pekne!

obrazky jsem tisknout nezkousel, v zadnem ze mnou pouzivanych programu
pro prohlizeni obrazku nebyla moznosti tisku ;-(

filter je nastaven na 'auto', takze se stara o 'filtrovani' prodle druhu
souboru. nemam problemy s tiskem (ceskym) z abiword, gnumeric. opera
bohuzel cesky zatim tisknout neumi. nevim ale, jak tisknout ceske ascii
soubory, zkousel jsem a2ps, ale je to bez cestiny, czech-howto toho moc
o tisku neobsahuje...muze mne prosim nekdo navest?

take hledam, ale nejakou grafickou nastavbu pro lpq/lprm/lpc
(ne pro sebe ;) ) a nic neumim v debianu najit...pouze klpq,
ktery nebudu instalovat - je navazan na kde knihovny, ktere tady v
systemu nemam, zabralo by to 35Mb, coz je trochu moc ;-( xlpq neni v
debianu zahrnuto? existuje neco jineho grafickeho na spravu tiskovych
uloh? nasel jsem gpr, ale to je k trochu jinemu ucelu...

diky moc

--=20

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--cNdxnHkX5QqsyA0e

--cNdxnHkX5QqsyA0e--