Fw: Re: cesky tisk ascii a XGUI pro lpq

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Tue, 2 Apr 2002 07:31:02 -0500

--=.,VxIMm+,,S21Nv

On Tue, 02 Apr 2002 08:03:19 +0200
Michal Mì¹»an <mestan@zce.cz> wrote:

> Ahoj
> Je-li je zájem, postnu to kamosovi, ten si stim nedavno hral,
> prekladal to do ghostscriptu. Ale myslim ze printtool nepouziva.

jak rikam, zkousel jsem to pomoci printtol, protoze nic jineho mi nejelo
a pomoci printool jsem nastavil na driver cdj550 a jelo to.
zkousel jsem i apsfilter (nahrazuje printtool), kde je i moznost pouzit
hp drivery, ale s temi to nejede. s driverem pro cdj550 to v apsfilter
jede. ... ted pouzivam apsfilter a libi se mi vice nez printtool, jen
mne to zarazilo...

> a2ps ma na to parametr, kterym se mu rekne jak je text kodovany.

ok, diky za nakopnuti, ma to vypadat takto:

a2ps --encoding=iso-8859-2 -B -R -1 --borders=no -P hp920 tiskni.txt

, jeste to musim vtlacit apsfiltru do filtru...

no a co pouzivate za xgui pro tiskove fronty?

snek mi psal o tixplq http://home.t-online.de/home/ingo.voss/ , ale to
mi pada kdyz kliknu na nastaveni ;-(

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487
--=.,VxIMm+,,S21Nv

--=.,VxIMm+,,S21Nv--