Potato a mirroring distribuce (ftp.debian.cz)

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Thu, 4 Apr 2002 11:25:20 +0200 (CEST)

Nejprve bych chtel podekovat vsem co se mi ozvali osobne.

On Thu, 4 Apr 2002, Vaclav Ovsik wrote:

> No ja si debian mirroruju a primo z nej instaluju, ale CD jsem z toho
> nikdy delat nezkousel.

To se da pomoci pseudo image kitu a neni to slozite. Pred rokem a neco
jsem to delal, je k tomu ale treba dobry mirror. Mam mesicne omezenou
linku a potrebuji aktualni CD stable debianu. Cesta jak prilis linku
nezatizit je mit mirror, z nej se vytvori pseudo-image a pak pomoci rsyncu
upgradovat na oficialni image.

> Cronem poustim takove skriptiky, ktere mi startuji a zastavuji
> mirroring. No asi bude jednodussi, kdyz to sem vsechno prilozim,
> snad se na me nikdo nenastve. Vyberu jenom skriptiky na debian.
> Vsechno by to melo behat pod uzivatelem mirror.
> Vsechno to takhle mam rozbalene v rootu.
> Soubor /etc/mirror/crontab je vlastne crontabem uzivatele mirror.
> No snad Vas to inspiruje.

Diky, dival jsem se do nich a to mirrorujete na potatu (rsync 2.3.2)?

Prave s tim rsyncem na potatu mam starosti. Jednak obcas nefunguje prave
--copy-unsafe-links a jednak mi velmi podivne fungovali --exclude a
--include, respektive --exclude funguje dobre, ale pokud jsem pouzil:

--include '*-i386/' --include '*-all/' --include '*.deb' --exclude '*'

tak to nemirroruje nic. Ani podobne priklady z man stranky nefunguji.

Novejsi rsync jsem nezkousel, jelikoz nevim na ci strane chyba je, jestli
je to chyba klienta nebo serveru.

Jeste jsem se dival do archivu konference a nasel odkaz na balicek
debmirror, ktery je v testing a unstable. V pohode jde nainstalovat i do
potata, takze vyzkousim mirrorovani s nim.

Vlada Michl
Vladimir Michl			E-mail:	    Vladimir.Michl@seznam.cz
Czech Republic			Web:	    http://www.penguin.cz/~michlv
				Phone:	    +420 68 5391545
ISO-8859-2 compatible		Work phone: +420 68 5353548
1024G/2F699DA4 Finger: D558 FF4F 468E 544F 7F43  E005 7E7C AD8F 2F69 9DA4