Potato a mirroring distribuce (ftp.debian.cz)

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Fri, 5 Apr 2002 11:37:14 +0200 (CEST)

On Thu, 4 Apr 2002 michalm@nextra.cz wrote:

> Ahoj,
>=20
> m=EC se celkem osv=ECd=E8ilo apt-proxy a jigdo-file (oboje jsou jako
> bal=ED=E8ky v unstable). Pomoc=ED apt-proxy si udr=9Euji mirror toho, c=
o pot=F8ebuji
> (m=E1m na to nasm=ECrovan=FD apt na v=EDce serverech) a s pomoc=ED jigd=
o se
> z toho archivu d=E1 ud=EClat image CDROM, ale CDROM moc nepou=9E=EDv=E1=
> (pou=9Eil jsem to asi 2x).

Pokud se spravne divam, tak apt-proxy udrzuje pouze kopie balicku, ktere
pozaduji klienti? Ten zbytek pak stahne jigdo-file pro vytvareni
pseudoimage?=20

Jak se tak divam a hledam v podstate neexistuje zadny uceleny
balicek, ktery by udelal partial mirror debianu a byla tam poznost zapnou=
mirroring vseho co je treba pro vytvoreni CD (treba pomoci debian-cd) neb=
pomoci jigdo-file (tj. distribuce binary-* a pool, doc, indices,
upgrade-*, disks-*).

Potato totiz je co se tyce distribucniho stromu takovy mix mezi 2.1 a 3.0=
,
tj. nektere balicky jsou v binary-all, nektere v binary-i386, nektere v
pool. V binary-i386 jsou na to co neni v tomto adresari symlinky.

Ve 3.0 jsou pravdepodobne v Packages cesty k deb spravne (do binary-all,
do binary-i386, do pool) ale ve 2.2 jsou pouze do binary-all a
binary-i386 a s tim vetsina mirrorovacich nastroju nepocita a proto
nevytvori pool a nakopiruje to do binary-i386. Kdyz jsem se dival do
.jigdo souboru pro vytvoreni potato imagu, jsou tam prave nekde cesty do
pool a nerad bych tyto balicky tahal znovu (jak jsem jiz rikal mam
omezenou linku).

Jak jsem psal nejuceleneji na mirroring vypada debmirror, takl to mozna d=
nej dobastlim.

Mej se

Vlada Michl
Vladimir Michl			E-mail:	    Vladimir.Michl@seznam.cz
Czech Republic			Web:	    http://www.penguin.cz/~michlv
				Phone:	    +420 68 5391545
ISO-8859-2 compatible		Work phone: +420 68 5353548
1024G/2F699DA4 Finger: D558 FF4F 468E 544F 7F43  E005 7E7C AD8F 2F69 9DA4