prechod potato-woody

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Fri, 19 Apr 2002 14:06:52 GMT

Ciao

>-> a co vlastne ja? jedu na woody, tzn. ze 1. maje budu muset upravit
>-> apt.sources na /stable ? pokud to neudelam, tak prechazim na
>-> testing=sid, ktery prechazi z unstable?
>
>je to mozne... aj ked neviem ci prejde na unstable hned...

Invariantni (tj stejne pred i po prechodu je) nazev woody, sid, tak
snad pouzit tohle?

Chtel bych se zeptat na jinou vec, ktera s tim souvisi. At uz pouzijete
upgrade nebo dist-upgrade vzdycky dojde k tomu, ze se databaze
rozroste o nazvy baliku jak z nove tak stare distribuce. Jak se mam
z databaze baliku vyhodit ty stary? Jde to? Pomoci priorit apt-get?
Jednou jsem si takhle vymazal s dpkg vsechno info o balikach..:-)

Mozna vam to prijde jako blbost, ale me to docela vadi mam slabe
stroje (P90,P133) a dost me to piluje disky pri odswapovavani
zbytecne zabrane pameti. Ono je rozdil mit 4500 nebo 9000 baliku.

diky
FH