prechod potato-woody

Marian Cavojsky cavojsky@soria-grey.sk
Fri, 19 Apr 2002 17:19:21 +0200

On Fri, Apr 19, 2002 at 02:06:52PM +0000, Filip Hroch wrote:
> Ciao

> Invariantni (tj stejne pred i po prechodu je) nazev woody, sid, tak
> snad pouzit tohle?
>
> Chtel bych se zeptat na jinou vec, ktera s tim souvisi. At uz pouzijete
> upgrade nebo dist-upgrade vzdycky dojde k tomu, ze se databaze
> rozroste o nazvy baliku jak z nove tak stare distribuce. Jak se mam
> z databaze baliku vyhodit ty stary? Jde to? Pomoci priorit apt-get?
> Jednou jsem si takhle vymazal s dpkg vsechno info o balikach..:-)
>
> Mozna vam to prijde jako blbost, ale me to docela vadi mam slabe
> [...]

Nechcem teraz klamat, ale ak das apt-get update, tak nacita, len
baliky, ktore uvedies v sources.list. To, ze ich je dva krat tolko ako v
starej distribucii, s tym nic nenarobis.

Tzn., ze sa ti po kazdom apt-get update vytvori nova databaza s
balickami zo zdrojov napisanych v sources.list.

Ak ti ide o cache, ktoru si vytvara apt pri stahovani balickov, je mozne
ju precistit pomocou apt-get autoclean.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...