www.debian.cz -> hledám pomocníky

Marek Bražina brazina@debian.cz
Thu, 25 Apr 2002 21:28:26 +0200

Dd,

rozhodnul jsem se předělat web www.debian.cz - všichni
musíte uznat, že je to třeba :-)

- v současné době píšu engine
- v začátku bude podporovat dynamické přidávání novinek
  z webového formuláře, přidávání linků, doc, kde sehnat apod.,
  prostě zákl. věci, které jsou na každé podobné stránce.
- celý engine píšu modulárně, takže bude kdykoliv kdokoliv
  cokoliv moct přidělat podle vlastní chuti (v PHP)
- taky přepíšu ty texty co tam jsou do aktuální podoby

Teď bych však potřeboval pomoc od někoho, kdo je trošku
zdatnější ve tvorbě webdesignu. Potřeboval bych vytvořit
nový design www.debian.cz, na kterém bych mohl stavět dál.

Mělo by se jednat o něco nepříliš náročného - né moc obrázků,
pokud možno žádný JavaScript - prostě a jednoduše aby to bylo
"linksreadable" :-) + debian style (logo apod).
Takže pokud máte někdo chuť pomoci debianu touto cestou,
nastartujte své GIMPy a zapojte se prosím.
- pokud s něčím začnete, informujte nás
  nejlépe na tomto místě - v konferenci, abychom potom nemuseli
  vybírat z několika designů ten nejpěknější (i když se toho v
  zásadě nebojím :-))

Dále bych uvítal jakékoliv náměty, co by na webu mělo být,
co by jak mělo být udělané aby to vyhovovalo všem apod.

Předem děkuji za spolupráci
Marek Bražina

Vím, že už to chtělo předělat více lidí a nikdo to nakonec
neudělal, ale já jsem prostě rozhodnutý, že to dotáhnu do
konce...debian si to určitě zaslouží...
--

| Name:    Marek Bražina       E-mail: brazina@debian.cz |