www.debian.cz -> hledám pomocníky

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Fri, 26 Apr 2002 07:25:44 -0400

--v'?.ma)U=.hSoNvv

Marek Bražina <brazina@debian.cz> wrote:

> Dd,

ahoj,

> rozhodnul jsem se předělat web www.debian.cz - všichni
> musíte uznat, že je to třeba :-)

jsem za to velmi rad a 100% souhlasim.

> - v současné době píšu engine
> - v začátku bude podporovat dynamické přidávání novinek
>   z webového formuláře, přidávání linků, doc, kde sehnat apod.,
>   prostě zákl. věci, které jsou na každé podobné stránce.

kdyz toto bude jen zacatek, jak to bude potom? ;-)

> - celý engine píšu modulárně, takže bude kdykoliv kdokoliv
>   cokoliv moct přidělat podle vlastní chuti (v PHP)
> - taky přepíšu ty texty co tam jsou do aktuální podoby
>
> Teď bych však potřeboval pomoc od někoho, kdo je trošku
> zdatnější ve tvorbě webdesignu. Potřeboval bych vytvořit
> nový design www.debian.cz, na kterém bych mohl stavět dál.

tak tady neporadim, nejsem grafik...

> Dále bych uvítal jakékoliv náměty, co by na webu mělo být,
> co by jak mělo být udělané aby to vyhovovalo všem apod.
>
> Vím, že už to chtělo předělat více lidí a nikdo to nakonec
> neudělal, ale já jsem prostě rozhodnutý, že to dotáhnu do
> konce...debian si to určitě zaslouží...

uprimne receno: vzhled webu debian.cz se mi libi z jednoho prosteho
duvodu: i presto, ze se o to nikdo nestara to nevypada az tak zaostale a
opustene. samozrejme, ze to je neudrzovane, ale na prvni pohled se to
netvari. mam obavu, ze pokud bude snaha udelat z toho ezin namisto toho
co to je, tak to blbe dopadne - diky nezajmu lidi a prispivatelu.

abych nebyl kriticky bez navrhu: jiz pred casem jsem nabizel petrovi
cechovi, ze budu doplnovat rubriku debian news, nebot ty informace
prekladam a pouzivam na penguinovi. (neprekladam cele ty emaily na 100
%, ale alespon casti, nebot lide mi davaji jasne najevo, kdyz je penguin
moc debianoidni). dalsi veci tam jsou nyni "nove programy v debian
linuxu" (beru z debian-news), ktere ted prekladam pravidelne a pak taky
"security announce" - ty prekladam vsechny. ja jsem nabizel, ze by bylo
mozno tyto veci prebirat na debian.cz, ale jedina moje podminka
byla "nebudu to vkladat dvakrat, dam rozhrani, vy si to prebirejte
automaticky". bohuzel nikdo nereagoval a ja uz se taky neozval.

ta nabidka je tady stale, uvadeni debianovskych novinek na penguinu je
moje dikuvzdani debianu a budu v tom pokracovat, pokud bude zajem,
muzete si debianoidni novinky prebirat.

a jak rikam - s predelanim vebu souhlasim, ale musi to byt tak, ze
kdyz se o to pak nebude nikdo starat, nemelo by to byt hned poznat.

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--v'?.ma)U=.hSoNvv

--v'?.ma)U=.hSoNvv--