www.debian.cz -> hledám pomocníky

Milan Zamazal pdm@zamazal.org
26 Apr 2002 19:19:14 +0200

    PV> uprimne receno: vzhled webu debian.cz se mi libi z jednoho
    PV> prosteho duvodu: i presto, ze se o to nikdo nestara to nevypada
    PV> az tak zaostale a opustene. samozrejme, ze to je neudrzovane,
    PV> ale na prvni pohled se to netvari.

Ano, tak to bylo záměrně koncipováno (až na podprojekty, u kterých se
nepředpokládalo že umřou, když budou mít každý svého patrona).

    PV> mam obavu, ze pokud bude snaha udelat z toho ezin namisto toho
    PV> co to je, tak to blbe dopadne - diky nezajmu lidi a
    PV> prispivatelu.

Ona jedna ze snah Marka Bražiny je právě co nejvíce příspěvky usnadnit,
pak se snad najdou i přispěvatelé.  To podporuji, už více než před rokem
jsem se pokoušel vytvořit systém pro snadné vkládání novinek, ale
z obvyklých důvodů to skončilo jen u prototypu.  Přiměřeně aktuální web
je takový živější, nepůsobí dojmem mrtvého projektu, což může hrát
pozitivní roli při hledání pomocníků.

Ale jinak s tou pojistkou pro případ nezájmu souhlasím -- bude-li nový
web například modulární i v tom smyslu, že neaktuální stránky bude
v případě nouze možno dočasně vypnout aby nedělaly ostudu, bude to jen
dobře.

    PV> bohuzel nikdo nereagoval

Doporučuji podobné návrhy zasílat raději přímo sem do mailing listu.
Nikdo z nás se nenudí, takže jeden konkrétní člověk to může vždycky
zasklít.

Milan Zamazal

--
http://www.zamazal.org