www.debian.cz -> hledám pomocníky

Marek Bražina brazina@debian.cz
Sat, 27 Apr 2002 22:03:47 +0200

On Fri, Apr 26, 2002 at 07:25:44AM -0400, Petr Vanek wrote:
> uprimne receno: vzhled webu debian.cz se mi libi z jednoho prosteho
> duvodu: i presto, ze se o to nikdo nestara to nevypada az tak zaostale a
> opustene. samozrejme, ze to je neudrzovane, ale na prvni pohled se to
> netvari. mam obavu, ze pokud bude snaha udelat z toho ezin namisto toho
> co to je, tak to blbe dopadne - diky nezajmu lidi a prispivatelu.

zadny ezin z toho udelat nechci - mely by tam byl jen aktualni informace
ze sveta debianu, tzn. DSA, DWN, a jine novinky, linky atd., ale nejake
clanky apod., takove nadehe si uz asi nedela nikdo

> [...]
> prekladam a pouzivam na penguinovi. (neprekladam cele ty emaily na 100
> %, ale alespon casti, nebot lide mi davaji jasne najevo, kdyz je penguin
> moc debianoidni). dalsi veci tam jsou nyni "nove programy v debian
> linuxu" (beru z debian-news), ktere ted prekladam pravidelne a pak taky
> "security announce" - ty prekladam vsechny. ja jsem nabizel, ze by bylo
> mozno tyto veci prebirat na debian.cz, ale jedina moje podminka
> byla "nebudu to vkladat dvakrat, dam rozhrani, vy si to prebirejte
> automaticky". bohuzel nikdo nereagoval a ja uz se taky neozval.

na tomto se urcite nejak dohodneme, protoze je zbytecne toto delat 2x...

diq
--

| Name:    Marek Brazina       E-mail: brazina@debian.cz |