www.debian.cz -> hledám pomocníky

Petr Stanek snek@penguin.cz
Sun, 28 Apr 2002 23:01:12 +0200

On Sat, 27 Apr 2002 20:16:14 +0000 (UTC)
brazina@debian.cz (Marek Bražina) wrote:

> pokud nikdo nic neudela, budu muset pouzit orig. debian.org...

Ja bych nic nedelal. Podle mne je naprosto vhodne snazit se dodrzet co
nejlepe orginalni vzhled webu debian.org at ma zajemce o debian.cz dobry
pocit ze je tam kde jej debian.org odkazal.

Pokud vzhled Debian.org pretrval nekolik let a je podle mne naprosto
dostacujici a fungujici, tak nevidim proc bychom meli neco menit.

Kouknete se na http://www.SuSE.com a pak na http://www.SuSe.cz Co
uvidite? Pekny bordel slusne receno jedna firma navic komercni a pokazde
jiny vzhled a navic rozdilny pro ruzne pobocky, takze se pak musi
navstevnik ujistovat ze nenasel hacknuty web :(

> pro me a vetsinu z nas je absence grafiky velke plus, ale musime brat
> ohled i na to, ze se na tenhle web mohou dostat i lide, kteri chteji
> ziskat o debianu privni informace, a kdyz uvidi jen neco takoveho
> textoveho, asi to na ne moc dobry dojem neudela - bohuzel, dnesni svet
> je takovy :-(

Pokud se chcete ohanet dnesnim svetem, tak se zamyslete nad realitou.

Podle vaseho "udelat dobry dojem" udela Debian dobry dojem na systemaky
necim jinym nez grafikou na webu a bezne nesystemove uzivatele presvedci
spise grafikou a bugy zasobene Mandrake/SuSE a RedHat.

Vase snaha o novy vzhled postaveny na grafice je zbytecne mrhani
prostredky :(

--
S uctou Snek