Re: www.debian.cz -> hledám pomocníky

Pavel Prchal prchal@dup.cz
Mon, 29 Apr 2002 07:28:54 +0100

Zdravim vespolek.

Dovolte prosim i nesystemakovi provozujicimu jeden obstarozni server
486 s Debianem nekolik slov.

Nelibi se mi, jak se vsichni na Brazinu sesypali s pozadavkem, aby se
na to vykaslal. Pri vsi ucte k tvurcum webu debian.cz tam je obsah podle
mne velmi vycpely. Odkazy na davno zastarale a nekdy nefuncni stranky
a podobne. A kdyz se najde nekdo, kdo ma zajem to trochu dat do
poradku, dostane pres cumak, aby to nechal, jak to je.

Aby nebylo mylky, ja tu nehoruju pro obrazovky plne mrkacich obrazku.
Me jen pripadlo podivne, jak clovek, ktery nabidne nezistnou pomoc ( a
podle mne je ji potreba) dostane za vyucenou.

Nedavno jsem zde psal dotaz, jak se dozvim, kdy bude skutecne
preklopena distribuce testing > stable. Dostal jsem nekolik odpovedi, z
nichz zadna nic nerikala. Jen na doplneni, ja jsem se dival na nektere
stranky o Linuxu a na velke casti z nich bylo uvedeno, ze k teto radostne
udalosti dojde 1.5. Bylo to vsude, jen na Debian.org. ne. Proto ten dotaz
do listu a proto tento dopis. Jsem pro strohost, jsem pro zdrzenlivost ve
vyrazovych prostredcich ale nemelo by se to prehanet.

Takze ja na rozdil od ostatnich Brazinovi fandim a verim ze to nejak
dokonci, byt kdybych to byl ja, tak po techto "nabidkach spoluprace" s
tim okamzite prastim.

Jinak prohlasuju, ze se mi Debian jako system libi, vyhovuje, a ze
neprejdu ke konkurencnimu produktu, byt by webove stranky byly stale
stejne osklive.

Zdravi PP.