sync apt dselect

reddragon@lanelec.spk.cz reddragon@lanelec.spk.cz
Sun, 10 Feb 2002 20:28:35 +0100

Tak to jsem asi cerna ovce/bila vrana, nebot pouzivam vyhradne dselect a
jeste jsem se s podobnymi problemy nesetkal... System se tvari
konzistentne, zavislosti se resi bez obtizi, aktualizace taktez. Doted
jsem se domnival, ze dselect je jenom jakysi "front end". S menu v Xkach
taky nemam problemy. Jedine snad obcasna prilisna provazanost balicku,
kdy odmitne dselect aktualizovat/nainstalovat nektery balicek, pokud
zaroven nenainstaluji nejaky dalsi (dosud nenainstalovany). Ale pokud
vim, nektere zbytecne zavislosti byvaji pod natlakem uzivatelu debianu
opet odstraneny. Je dobre taky vyuzivat vsechny nabizene funkce, jako
napr. 'hold'.
						Vladimir Lanik