sync apt dselect

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Mon, 11 Feb 2002 10:56:20 GMT

Ciao

ja mam jak s apt-get tak s dselectem jen ty nejlepsi zkusenosti:-)
Ne ze bych neco nekdy neudelal dobre, ale do zadnych vaznejsich problemu
jsem se nikdy nedostal.

Pokud se pouziva oboje je dobre davat apt-get dselect-upgrade a v tom
pripade je apt-get == radkovy dselect. A to je zrejme i reseni toho
problemu.

Na druhe strane je fakt, ze dselect toho chce o trochu vic nez apt-get
a tak se nekdy vyplati pouizvat i ten apt.

V apt se maze apt-get remove <pakaz> a navic ma apt moznost reinstalace
s apt-get install pakaz --reinstall.

No je fakt, ze uz existuji nastroje podobne (mozna lepsi) nez dselect
jako deity nebo aptitude ale nemam odvahu je zkouset. Tak treba nekdo
s tim uz budete mit nejake zkusenosti.

Na odmazavani zbytecneho balastu je pak debfoster nebo deborphan.

FH