Mrtve klavesy v KDE

Miroslav Maiksnar m.maiksnar@volny.cz
Tue, 12 Feb 2002 22:56:15 +0100

Vaclav Hula wrote:

>Ovládací panely -> Periférie -> klávesnice -> zakázat rozložení
>klávesnice. Alespoň já to tam mám (Sid)
>
>Ax

No, opravdu to tam mam a dokonce to funguje (predtim jsem to zkousel,
ale nenapadlo me odlogovat se a znova prilogovat - nejsem prede ve
windows ;), ale hlavni problem to neresi. Podarilo se mi ho lokalizovat
blizeji. Bez ohledu na to, jakou mam nastavenou klavesnici, tak
nefunguje mrtvy hacek (dead_caron v keymapach).
Mate nekdo napad cim by to mohlo byt?

Mixi