Mrtve klavesy v KDE

reddragon@lanelec.spk.cz reddragon@lanelec.spk.cz
Wed, 13 Feb 2002 01:21:16 +0100

On Tue, Feb 12, 2002 at 10:56:15PM +0100, Miroslav Maiksnar wrote:
> No, opravdu to tam mam a dokonce to funguje (predtim jsem to zkousel,=20
> ale nenapadlo me odlogovat se a znova prilogovat - nejsem prede ve=20
> windows ;), ale hlavni problem to neresi. Podarilo se mi ho lokalizovat=
=20
> blizeji. Bez ohledu na to, jakou mam nastavenou klavesnici, tak=20
> nefunguje mrtvy hacek (dead_caron v keymapach).
> Mate nekdo napad cim by to mohlo byt?
>=20
> Mixi

Ja vim, ze je to mozna zbytecna otazka, ale mate v kde spravne zapnute
prostredi. Sice kde bezne nepouzivam, ale mam zkusenost, ze volba
prostredi 'default' nebyva spolehliva. Taky bych si zkusil projit
nastaveni vsech fontu - treba zjistite, ze nektery nema kodovani=20
iso8859-2.
						Vladim=EDr L=E1n=EDk