DocBook XML a prevod do pdf

Radek Hnilica Radek@hnilica.cz
10 Jan 2002 16:22:27 GMT

In article <r25ofk2gt5z.fsf@amandil.ics.muni.cz>, David Rohleder wrote:

> Modifikovat DTD? To by se menily tagy. Myslim, ze spis modifikovat
> neco jako XSL nebo DSSSL (toto pouziva jade), ale myslim, ze
> minimalne v pripade DSSSL je to slozite jak zebrik.

No ja bych rekl, ze slozite je to co neumis, a jednoduche to co umis.
Otazka, ucit se DSSSL a DTD je spise veci casu a hlavne nekoho na koho
je mozno se obratit ze "hloupymi" zatecnickymi dotazy.

Navic pod tlakem budoucnosti, vsichni rikaji ze budoucnost je v XML, XSL,
kdo najde odvahu zacinat s DSSSL.  Bude nekdo udrzovat DSSSL pro DocBook?
Jak dlouho jeste?

Kdybych rozchodil transformaci z FO -> PS/PDF, tak jsem jade ani nezkousel.

:)? Mam inestovat cas a nervy do FO -> PS/PDF, nebo se ted zahrabat do
DSSSL?

Kdyz jsem se dival na knihy od O'Reilly, tak jak od pohledu tak od zminek
jsem zjistil, ze pouzivaji nejake vlastni (DSSSL/XSL) sheety a transformuji
ne do TeXu ale do groffu.  No ale mozna se pletu.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>