DocBook XML a prevod do pdf

Radek Hnilica Radek@hnilica.cz
10 Jan 2002 16:07:05 GMT

In article <slrna3r3jh.gbp.hroch@monoceros.physics.muni.cz>, Filip Hroch wrote:

> Jinak jeste doporucuju pouzival xslproc (neni ovsem v Potato)
> co by mela byt modernejsi verze jade ktere je ted mrtve a vyviji
> se jen OpenJade.

Hm. ja myslel modifikovat vystup, transformaci do PS,PDF, nikoliv
vlastni docbook (dtd).  No a xslproc je prece xsl procesor.

XSL transformaci z Docbooku do PS,PDF jsem nerozchodil.  FO vytvorit
umim, ale dal pak se mi nedari.  Vzdycky skoncim na tom, ze TeX tomu
FO nerozumi.
Jako xslt jsem pouzival saxon, posledni verzi.

Ted jsem stastny jak blecha, ze mi funguje docbook2ps.
Html ale delam pres saxon a DocBook xsl sheety.

Jen bych trochu potreboval upravit design toho co mi vyjde na papire.
Neco malo jsem si udelel podle J.Koska, ale rad bych se poucil u jinych,
pokud maji rozsahlejsi print.dsl.

Po pravde receno, jsem byl posledni dobou tak zoufly (z neschopnosti
dostat docbook na papir) ze jsem zacal zkouset Lout, a mozna jeste
starsi, NEJ genialnejsi sazeci system groff.  Jenze z toho bych zadne
html nedostal.

Apropos, jak delate obrazky.  Myslim takovou tu carovou grafiku, dagramy
a i trochu slozitejsi schemata.  Ja uvazuju o Loutu a groffu,
z obojiho dostanu vektorovy postscript a z toho snad vsechny formaty
co budu potrebovat.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>