Lokalizace woodyho (was:Dokonceni prekladu inst. manualu pro woodyho)

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Tue, 19 Mar 2002 08:15:51 +0100

--2oS5YaxWCcQjTEyO

On Mon, Mar 18, 2002 at 11:52:09AM +0100, Petr Herman wrote:
> Zaj=EDmalo by m=EC, jestli u=BE n=ECkde n=ECkdo ud=EClal n=ECjak=E9 pov=
=EDd=E1n=ED
> o lokalizaci (po=E8e=B9t=ECn=ED) woodyho.
hmm
>=20
> Pustil jsem dpkg-reconfigure locales a nastavil tam
> cz_CZ.OSO-8859-2 (nepochopil jsem, co znamen=E1 ta volba C),

C je default english

moje pocesteni:

nainstalovat a zkonfigurovat program fonty:
apt-get install fonty

pak taky muj /etc/inputrc :

# /etc/inputrc - global inputrc for libreadline
# See readline(3readline) and `info readline' for more information.

# Be 8 bit clean.
set input-meta on
set output-meta on
set meta-flag on

# To allow the use of 8bit-characters like the german umlauts, comment out
# the line below. However this makes the meta key not work as a meta key,
# which is annoying to those which don't need to type in 8-bit characters.

set convert-meta off

of course locales, jak jsi psal  - vyexportovat locales (mozna tam
ted toho mam hodne, delam nejake pokusy):

/etc/environment

LC_ALL=3Dcs_CZ.ISO-8859-2                                                  =
                                    =20
export LANG=3Dcs_CZ                                                        =
                                    =20
export LC_ALL=3Dcs_CZ.ISO-8859-2                                           =
                                    =20
export LC_CTYPE=3Dcs                                                       =
                                    =20
LANG=3Dcs_CZ

ja si pak taky nahravam jinou klavesouvou mapu, mam rad tu od risy
sputy, roste to na penguin.cz/~ric

a to je cele...mas-li vyexportovane locales, jedou cesky i Xka, mas-li
tam czech fonts...s tema v debianu trochu zapasim, proto hned na oplatku
prihodim otazky:

jake baliky instalujete pro to, aby jste meli pekne ceske fonty v Xkach?
zajima mne to, co je defaultne v distribuci, abych nemusel stahovat od
jinud, coz delam anyway z ftp.penguin.cz , ale chtel bych toho uz
nechat... muj problem je ale ten, ze se mi nepodarilo nainstalovat
originalni fonty tak, aby to jelo...vzdy mu chybi treba misc a podobne..

zacal jsem pouzivat gdm login manager. ten resi vyexportovani locales,
coz se mi libi, takze nemusim pouzivat /etc/environment (a vlastne jiz
ani nemuzu, mam tady nejake nemecke uzivatele, kteri si gdm nastavili
de_DE a je to parada, po pridani nemeckych locales to slape v nemcine
jak vinko). otakza ale je: jak resit locales pro konzoli, chci-li je mit
pruzne definovatelne pomoci gdm. tedy .environment to neresi, nastavuje
to na tvrdo...

jak na souziti vice narodnich fontu? v konzoli se to da resit pomoci
programku fonty tak, ze na urcitych konzolich se nastavi urcity font,=20
hlavne se mi ale jedna o X window - staci pouhe doinstalovani
pozadovanych narodnich fontu a x server jiz sam vybere vhodne podle
nastaveneho kodovani? mam tady prave problemy s nekterymi znaky,
ktere ceske fonty zobrazuji jinak...

toz nic, uz se vice neptam, at to neni dlouhe ;-))

ahooj

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--2oS5YaxWCcQjTEyO

--2oS5YaxWCcQjTEyO--