Problemy s upgrade

Cejka Rudolf cejkar@fit.vutbr.cz
15 May 2002 14:10:53 GMT

Diky vsem za navody. Sice se v tech ruznych postupech moc nevyznam,
co je na co, ale to neva, po par dalsich zacyklenich na dalsich
chybach a postupnem vyzkouseni i ostatnich rad jsem to nejak splacal
dohromady a dselect uz prochazi ciste, aniz bych musel neco rusit :-)

Tom Hudec <Tom@abba.cz> wrote:
> Od tech dob, co znam GRUB uz lilo nepouzivam a mam mene starosti.

Grub jsem kdysi hodne davno taky zkousel, ale ani po nekolika minutach
cteni dokumentace jsem nechapal, co mam vlastne delat, tak jsem ho pustil
k ledu a taky mam mene starosti :-) Do MBR nedavam ani grub, ani lilo.
Slo mi jen o nahrani zavadeciho kodu pro Linux do jeho partition, vic
jsem nepotreboval.

> Neni lepsi ze stable (potato, 2.2) prejit na testing (woody, 3.0)?

Aha, diky. Ja jsem vubec netusil, ze testing (coz jsem si vykladal
neco jako experimental) je stabilnejsi nez unstable, jsem holt zvykly
na X.X-RC :-)