Problemy s upgrade

Tom Hudec Tom@ABBA.cz
Wed, 15 May 2002 17:30:00 +0200

Cejka Rudolf wrote:

> Grub jsem kdysi hodne davno taky zkousel, ale ani po nekolika minutach
> cteni dokumentace jsem nechapal, co mam vlastne delat, tak jsem ho pustil
> k ledu a taky mam mene starosti :-) Do MBR nedavam ani grub, ani lilo.
> Slo mi jen o nahrani zavadeciho kodu pro Linux do jeho partition, vic
> jsem nepotreboval.

Do taky MBR instaluji jen MBR:
# apt-get install mbr		# stahne a nainstaluje balik mbr
# install-mbr /dev/hda

Gruba davam taky do partition Linuxu:
# apt-get install grub		# stahne a nainstaluje balik grub
# mkdir /boot/grub
# cp /usr/lib/grub/i386-pc/* /boot/grub
Jeste upravim menu:
# vi /boot/grub/menu.lst
title
Debian GNU/Linux 3.0 (woody)
kernel
(hd0,0)/vmlinuz root=/dev/hda1
# grub
root (hd0,0)
setup (hd0,0)

A je to. [(hd0,0) je /dev/hda1.]
1. prikaz urci partition, kde jsou zavadeci soubory /boot/grub/* a
2. nainstaluje grub do specifikovane partition.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people