instalace ze zdrojaku

Bob Koutsky bck@webhome.cz
Wed, 15 May 2002 20:06:41 +0200

Zdravim,

cetl jsem si cosi o Gentoo Linuxu, a musim rict ze myslenka programu kompilovanejch na miru pocitaci se mi zalibila. Na druhou stranu, jsem ale zvyklej na debiana, mam ho rad a nechce se mi jen kvuli tomu prechazet na neco novyho.
Proto bych se rad zeptal: neexistuje nejakej doplnek k dpkg/apt, kterymu bych rekl "baliky z tohohle seznamu nechci instalovat z binarek, ale ze zdrojaku" a pri jejich instalaci by se tak stalo, tj. netahali by se binarky ale zdrojaky, ktery by se zkompilovali na moji masince s mejma nastavenima optimalizaci, typu procesoru atd?
Pripadne, lze to resit nejak jinak, rozumne?

diky,
--
Bob Koutsky