Špatný font ISO Latin 2 na instal ačce Woodyho?

Tom Hudec Tom@ABBA.cz
Thu, 16 May 2002 13:55:26 +0200

Vyrobil jsem si rescue floppy bf2.4 (3.0.22-2002-04-03) a nakopíroval
si tam češtinu z adresáře lang a font iso02g.psf z adresáře fonts.
Po nabootování z flopiny jsem zjistil, že se mi špatně zobrazuje Á,
místo něj je tam obrácené semigrafické T.
Po nahrání jiného iso02.pcf na disketu je vše v pořádku.
Setkal se s tím ještě někdo? Komu bych měl problém reportovat?

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people