Počeštění bootovačky Woodyho (Re: Špatný font ISO Latin 2 na instalačce Woodyho?)

masik@debian.cz masik@debian.cz
17 May 2002 14:25:56 +0200

Tom Hudec <Tom@ABBA.cz> writes:

> [...]

V adresáři je snad jen jeden iso02g.psf, jaký soubor jsi tedy
nakopíroval na font.psf?

> Tak nefunguje ještě správné zobrazení znaků Ř, É.
> Taky texty pro klávesy F3, F5 a F8 se nevejdou na obrazovku, text
> pro F5 se zobrazí špatně barevně (chybné "escape sekvence" - ch=
ybí ^O).
> Text pro F9 není vůbec přeložen.

Tato část není hotová, poslední změny jsem prováděl někdy v roce 2000,
Podívám se na to někdy příští týden, kdyby někdo měl zájem těch 10
obrazovek zkontrolovat a dokončit, obraťte se na mě.

Jsou nějaké problémy s češtinou i ve vlastním instalačním programu?
Ten by měl být vybaven aktuálním překladem, pracuje na tom teď Petr
Vaněk.

zdraví
        Jirka