Počeštění bootovačky Woodyho (Re: Špatný font ISO Latin 2 na instalačce Woodyho?)

Tom Hudec Tom@ABBA.cz
Fri, 17 May 2002 15:48:02 +0200

masik@debian.cz wrote:

> V adresáři je snad jen jeden iso02g.psf, jaký soubor jsi tedy
> nakopíroval na font.psf?

Tento:
/usr/share/consolefonts/iso02.f16.psf.gz

> Tato část není hotová, poslední změny jsem prováděl ně=
kdy v roce 2000,
> Podívám se na to někdy příští týden, kdyby někdo mě=
l zájem těch 10
> obrazovek zkontrolovat a dokončit, obraťte se na mě.

Už jsem to udělal, můžu poslat?

> Jsou nějaké problémy s češtinou i ve vlastním instalační=
m programu?
> Ten by měl být vybaven aktuálním překladem, pracuje na tom te=
ď Petr
> Vaněk.

Ten nemám, tak nevím. Snažil jsem se počeštit pouze syslinuxovou část.
Kde seženu boot-image s českým instalátorem? Na debian.cz?

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people