Počeštění bootovačky Woodyho (Re: Špatný font ISO Latin 2 na instalačce Woodyho?)

masik@debian.cz masik@debian.cz
19 May 2002 17:01:57 +0200

Tom Hudec <Tom@ABBA.cz> writes:

> [...]
ěkdy v roce
l zájem těch 10

> Už jsem to udělal, můžu poslat?

Jistě.

> Ten nemám, tak nevím. Snažil jsem se počeštit pouze syslinuxovo=
u část.
> Kde seženu boot-image s českým instalátorem? Na debian.cz?

Měl by být na oficiálních CD z debian.org, pro instalaci z disket by
bylo nutné přeložit si bootovačky sám, poněvadž všechny katalogy zpráv
se tam nevejdou.

Jirka