dselect

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik@i.cz
Mon, 20 May 2002 09:26:07 +0200

On Fri, May 17, 2002 at 07:41:44PM +0200, Petr Heřman wrote:

> Jo, to mám na mysli. Případně rámečky v mc a jinde,
> vyjde to všude na stejno.

> X nepoužívám, myslím konsoli.

> Kde se takový font vezme? V normální distribuci woody nic takového není.
>
> Tam mám jen:
>
> SCREEN_FONT=lat2-16   abecedu zobrazí OK, ale místo rámečků dělá ÄÄÄÄÄÄÄ aj.
>
> SCREEN_FONT=lat2u-16  rámečky dělá OK, ale místo velkých písmen s diakritikou
>                       v textu zobrazuje kousky rámečků
>
> SCREEN_FONT=iso02.f16 abecedu zobrazí OK, ale místo rámečků dělá mezery

zito@bobek zito $ dlocate iso2-16
fonty: /usr/share/consolefonts/iso2-16.psf.gz

zito@bobek zito $ dpkg -s fonty
Package: fonty
 Fonty package brings a set of iso-8859-n fonts with VT100 graphics:
 single frames, a few symbols.

Kazdopadne je zajimave, ze jsem tenhle font zvolil, hned pri instalaci
a s zadnymi problemy s ramecky jsem se vlastne vubec nesetkal. Debian me
od tohodle uplne odstinil. :-)

BTW: Instaloval jsem doma na 486 s Herculesem, a tam byly fonty
v nekterych dialogach pomrsene. Aplikace to tam strkala vicebajtove
(UTF-8 nebo nejak escapovane znaky) a na Herculesu se to objevovalo take
jako dva znaky (nemelo to poneti o tech escapech).
Pouziva jeste nekdo takove historicke perly?
Ma smysl to hlasit jako chybu?

--
Zito