tak takto vypada SMRT se systemd - prosim o pomoc

Petr Stehlik pstehlik at sophics.cz
Sun Jan 15 23:27:13 CET 2017

David Rohleder píše v Ne 15. 01. 2017 v 23:14 +0100:

> tady bych asi zkusil zeditovat /var/lib/dpkg/systemd.postinst a
> vyhodit
> z něj už proběhlé kroky, aby to na nich nehavarovalo.

vytuhne to na restartu sebe sama. V postinst je blok:

    _systemctl daemon-reexec || true
    _systemctl try-restart systemd-logind.service || true
    _systemctl try-restart systemd-networkd.service || true
    _systemctl try-restart systemd-resolved.service || true
    _systemctl try-restart systemd-timesyncd.service || true

a hned ten první zůstane viset. Aha, tak za pár desítek sekund selže a
pokračuje se dalším, který taky zůstane viset, a tak pořád, nekonečné
čekání, tohle snad není možné.

Překvapuje mě, že vás ostatní to ještě nepotkalo. Tohle by se přece
mělo polámat všem stejně, ne?

Petr