tak takto vypada SMRT se systemd - prosim o pomoc

Petr Stehlik pstehlik at sophics.cz
Sun Jan 15 23:45:10 CET 2017

David Rohleder píše v Ne 15. 01. 2017 v 23:14 +0100:
> Nastavuje se balík systemd (215-17+deb8u6) …
> tady bych asi zkusil zeditovat /var/lib/dpkg/systemd.postinst a
> vyhodit z něj už proběhlé kroky, aby to na nich nehavarovalo.

editací systemd.postinst a dbus.postinst (smazáním všeho, co
restartovalo cokoliv) jsem dokázal doběhnout ten dist-upgrade.

Každopádně systém pořád nefunguje správně, nejede mi autoritativní DNS,
nedá se přihlásit k SSH, nefunguje nic. Nedá se vůbec nic restartovat,
zabít ani spustit ručně. Všechno je navázáno na systemd, který
nefunguje správně.

Mám strach na dálku restartovat celou mašinu, protože to nemusí vůbec
naběhnout, a naběhne-li to do stejného stavu, jako je teď, už se znovu
přes SSH nepřihlásím (teď mám poslední funkční spojení, nové už navázat
nejde).

SystemD mi byl opravdu čert dlužen. Devuane, kde jsi?

Petr