Re: cestina ve woodym - prepinani mezi CZ/US

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Martin Zuber <zuber zavinac centrum bod cz>
Date Wed, 07 Aug 2002 05:41:33 GMT
Organization Nextra CZ

Petr Stehlik wrote:

>Az ted mi kamarad poradil, ze v tom apletu se da vybrat, jakym prikazem
>se ta klavesnice zmeni - jestli xmodmap, gkb_xmmap nebo setxkbmap. No a
>staci rict, ze chci prepinat klavesnice pomoci setxkbmap a razem je
>vsechno v poradku!

No jo, to je sice dobry reseni, ale musim mit pusteny ten applet. Me
to sice prepina pres <Shift><Shift>, jenze to udela akorat to, ze se
klavesnice chova, jako bych drzel AltGr. Na SuSE 7.3 mi to chodilo v
pohode, klavesnice se prepinala na urovni Xek, ne pomoci appletu. To
by me zajimalo, kde jest cokl zakopan ... :-)

Martin