Re: Hacek a carka v KDE

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Ondra Kepi Kudlik <konfery zavinac mercurius bod oakobrno bod cz>
Date Mon, 1 Mar 2004 15:50:40 +0100
Mail-followup-to czdebian-l zavinac debian bod cz
User-agent Mutt/1.5.5.1+cvs20040105i

Mon, Mar 01, 2004 ve 02:55:43PM +0100, Zbynek Vrastil napsal:
> Dobry den vsem,
>
> mam takovy problem v KDE 3.1.2 na Debianu (Woody). Rozchodil jsem cestinu
> podle navodu na www.debian.cz, ale stale zbyva jedna moucha - na ceske
> klavesnici nefunguje klavesa carka/hacek (chova se to, jako bych ji
> nezmackl). Tzn, neni problem psat male ceske znaky, ktere maji sve vlastni
> klavesy (ěžá...), ale nejsem schopen napsat velká písmena, případně ď ť ň.
> Za kazdou radu zacinajicimu uzivateli budu vdecny.

No kdyz za kazdou radu :-) tak velka pismena se daji psat skrz
capslock ;-)

Ale jinak bych to stejne videl na spatne locales (o tom se ale
pise na debian.cz, takze nevim) nebo na spatne nastavenou klavesnici
v KDE (mozna spatny typ - uz mi to jednou delalo podobne problemy).

Konkretne ale nevim.

--
 .''`. Ondra 'Kepi' Kudlik
: :' : Debian GNU/Linux User