Re: Instalace Eclipse

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Tomas Znamenacek <tomas bod znamenacek zavinac centrum bod cz>
Date Tue, 19 Oct 2004 15:30:03 +0200
User-agent Mutt/1.5.6+20040722i

Jirka Zeman:

> Zkoušel jsem nainstalovat Eclipse v Debianu Testing ale nepovedlo
> se mi rozchodit javu a tudíž mi Eclipse hned spadne. Není někde
> uveřejněný návod na kompletní instalaci Eclipse? Jedná se mi
> o programování v C++ pod Eclipse.

Ja to delam rucne a bez nejmensiho problemu --- staci stahnout JDK,
rozbalit nekam do /opt/, stahnout Eclipse a pustit instalaci, dal uz
vsechno beha samo od sebe. Instalace Eclipse najde JDK, nasype se
nekam do $HOME a je to.

Mam aktualni JDK 1.5 od Sunu a verzi Eclipse uz si nepamatuju. Mozna
kdybychom meli tu konkretni chybovou hlasku se kterou Eclipse padne?

T.

--
That's right; the upper-case shift works fine on the screen, but
they're not coming out on the damn printer... Hold? Sure, I'll hold.