HTB

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From "Prosim" <prosim zavinac seznam bod cz>
Date Fri, 30 Jun 2006 13:46:25 +0200

Zdravím,
    dostal jsem se k nastavení HTB. Postupiji podle návodů na
www.root.cz/clanky/htb-jemny-uvod, ale uvízl jsem hned na druhém řádku.
Jestli to dobře chápu, tak ty příkazy mám psát do terminálu.?.
    Když opíšu první řádek (tc qdisc del dev eth0 root), tak to nevypíše nic.
    U druhého řádku (tc qdisc add dev eth0 root handle 1:0 htb default 14) to
vypíše: "HTB init, kernel part version 3.16".
To je to poslední co mi jde.
    U dalšího řádku (tc class add dev eth0 parent 1:0 classid 1:1 htb rate
256kbit) to vypíše chybu: " Error: Qdisc "parnet" is classless ".
Tuto chybu to vyhazuje i když zadám 4-7 řádek.

Chci se zeptat co dělám špatně?

Když zadám ten příkaz bez parnet, tak to vypíše: " Error: Qdisc "1:0" is
classless "
Když zadám ten příkaz bez parnet i bez 1:0, tak to vypíše prozměnu: " RTNETLINK
answers: No such file or directory "

Poraďte mi prosím někdo jak mám pokračovat dále...

    Děkuji