Re: xkbcomp (was: setxkbmap)

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Petr Heřman <ph zavinac lf2 bod cuni bod cz>
Date Wed, 14 Feb 2007 14:53:19 +0100
Mail-followup-to czdebian-l zavinac debian bod cz
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Mon, Feb 12, 2007 at 10:09:39PM +0100, Petr Heřman wrote:
> 2) V adresáři /etc/X11/xkb/symbols (anebo /etc/X11/xkb/symbols/pc, anebo
> zkusit v obojím, moc nechápu, proč je to tam dvakrát) ...

Jo, behem toho stourani ve vsemozenych konferach jsem nakonec
objevil i tohle, je (ci spis jeste do nedavna byl, ted v tom /usr/share/...
uz zadny podadresar /pc/ neni) to ciste vyvovojy artefakt, asi tak jako
slepe strevo. Z nejakych duvodu to lidi nejdriv davali do
/xkb/symbols/pc/ a pak "nejaci lide" (jak jsem se doslova docetl,
some people) to zacali davat rovnou do /xkb/symbols/,
takze ty dve mapy, jedna  /etc/X11/xkb/symbols/cz byla novejsi
a ta druha /etc/X11/xkb/symbols/pc/cz starsi, takze v podstate na nic.
A ja v tom porad hledal nejaky "vyssi smysl" a nebyl si jisty,
ktera z nich se aktivuje pri zmene klavesnice na cz...
Ale tak uz to v zivote chodi, clovek se musi naucit rozumet
evoluci i v oblasti OS....

Petr